lördag 29 oktober 2011

NYA TIDER!

Välkommen till min ny-gamla blogg!
I en tid av förändringar på flera plan får nu även "På livets stig" sig ett ansikts-lyft. Vad det gäller innehåll och mitt sätt att skriva så är jag fortfarande den samma , så ni kommer att känna igen er. Dock står jag inför en ny fas i livet både privat och yrkesmässigt, så vänta er en spännande resa full av hopp, förväntan och möjligheter.
Så ser jag på min kommande tillvaro. Nu släpper jag det som varit.Nu kan det bara bli bättre!
Ps. För er som inte följt mig förut och kanske önskar lite bakgrund så kommer här en länk till det förflutna.
http://palivetsstig.blogg.se

6 kommentarer:

  1. Japp! Jag följer med till den nya bloggen såklart!!! Som sagt...nu blir allt bara bättre,å det det har redan börjat, Kram!

    SvaraRadera
  2. Självklart fortsätter jag följa din resa, en resa som bara blir bättre och bättre...!
    här är lite jobbigt just nu, men jag kämpar på.
    Kram //Marie

    SvaraRadera
  3. Jag läser din blogg då och då och kommer naturligtvis att följa med till den nya, även om jag inte kommenterar så mkt. Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Jag kommer givetvis fortsätta att läsa din blogg. Kram

    SvaraRadera
  5. Klart att jag kommer att hänga även här, är bara så förgrymmat dålig på att lämna tassavtryck bara :)

    Kram på dig

    SvaraRadera
  6. NU kan ALLT bara bli bättre. Håller med dig Marie. Din nya blogg kommer jag att följa lika intensivt som jag gjorde med din förra och lämnar spår kommer jag också att göra. Här är mitt första spår på din nya blogg.
    Kram från Gunnel L

    SvaraRadera