onsdag 2 november 2011

FLYTTEN PÅBÖRJAD!

Som jag har längtat efter den här dagen! Om ni visste vilken underbar känsla det var att kliva in i min nya bostad, min alldeles egna lägenhet. Ja, egna å egna. Mina barn kommer ju förstås också bo där mer eller mindre.
Hur som helst så går det stora flyttlasset på lördag, men redan idag har jag tillsammans med min mamma, Fanny och kusinen Frida kört 3 vändor med kartonger som vi dessutom har packat upp.Inte illa va?!
Passade föresten på att ta lite bilder i lägenheten för att kunna ge er ett lite smak-prov.
Häng med in på en liten "guidad" tur vet ja!

Välkommen in i hallen! (här till vänster)

Där rakt fram ligger en toalett med dusch.

Till vänster om toan syns ett av sovrummen. 



Bortanför det finns ytterliggare ett sovrum, samt vardagsrum med balkong.                                           


Till vänster om sovrummet ( i bilden längst upp till vänster) ligger köket.





På bilden längst upp till höger ligger ett sovrum längst ner i korridoren.    



 De tre dörrarna i korridoren leder till klädkammaren, badrum med bubbel-badkar samt tvättstugan.


Nå...vad tycks?


12 kommentarer:

  1. Grattis önskar jag dig :)
    Vad fint är så glad för din skull!
    Många kramar Birgitta

    SvaraRadera
  2. Här kommer du trivas, Marie!
    Skulle vara kul att få komma och hälsa på när du bott in dig ett tag, vi får höras om detta! Kram/Mikaela

    SvaraRadera
  3. Grattis och lycka till med den nya lägenheten. Jag kommer in och skriver lite mer senare...kramisar Anette

    SvaraRadera
  4. Ser ju jättefint å fräscht ut....Ska bli gott med ett eller nåra glas vin på din balkong framöver:) Blir kul att se den möblerad sen också...Sköt om dej! (som sagt..ring om du behöver hjälp)

    SvaraRadera
  5. Ser jättefint ut, jag hoppas ni kommer trivas där
    och att ni alla får ett gott liv ..kram Christer

    SvaraRadera
  6. Ett nytt försök....
    Grattis till din nya fina lägenhet. Där kommer du att stortrivas!
    På den balkongen vill jag sitta med dej nån gång och dricka nåt gott o babbla om livet!!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Grattis till till din lägenhet.
    God forsättning på ditt nya liv, önskar jag dig.
    kram Ann-Sofie

    SvaraRadera
  8. Åhhhh så underbar lägenhet. Förstår din iver Marie. Jag kan bara säga...NU står lyckan "dig bi", var SÄKER på det...men jag säger åndå; Lycka till med ditt nya liv. // Kram från vännen Gunnel//

    SvaraRadera
  9. Det ser jättefint ut och jag väntar ,ed iver på en inbjudan. Jag kan ta med vin som vi kan dricka på balkongen...fniss det är vi bra på! Kram

    SvaraRadera
  10. Jag gör också ett nytt försök - den förra kommentaren jag skrev har inte dykt upp... :)Jag ville bara säga att jag önskar dig lycka till, och att jag tycker att din lägenhet ser jättefin ut! Där kan du skapa dig precis det liv du vill ha just nu... Lycka-till-kram!

    SvaraRadera
  11. Riktigt härlig lägenhet. Där kommer du att trivas. Kramis från Anna-Carin

    SvaraRadera